egelsenkonuss öncelikle kesinlikle zorlamadım. Ben çok zorlandım ama geçti. Şekerli tatları seviyor oğlum. Hep meyve ağırlıklı vermek zorunda kaldım . Onu bile kendim yapınca yemiyordu kavanoz mama alıyordum. Hala ara ara alıyorum kahvaltısına çeşit oluyor. Karışık sebzeli çorba , blw , haşlama kesinlikle yemiyor. Fırında zeytinyaği, sarımsak, kimyon ,(bazen az salça) ekliyorum , karışık sebze (havuç, karnabahar, brokoli, patates, kabak) frinlayip yediriyorum yoğurtla yiyor. Şu an yavaş yavaş haşlama ,sote yapıp az sarımsaklı yoğurtla karıştırıp yedirmeye başladım. Ve birden fark ettim artık sebzeleri sade yemeye basladi. Çok şükür geçiyor. Ve sebzeleri çeşitli şekilde bulgurlu pilav yapıp veriyorum. Hem tok tutuyor hem böyle daha kolay alışıyor.