Hamza65 Bebeğim 4ay17gunluk dış cikariyo ellerini yiyecek nerdeyse acil rahatlatacak bı jel söylermisiniz
Bebegimm1 Hamza65 jel yan etkisi var diye almamistim tetagil kullandim yan etkisi yok gunde 2 saat arayla 6 kez verebiliyorsunuz 1 kez vermem bile etki ederdi diş doneminde memnun kalmistm
YorgunAnneyimvesselam57 Aysuda gercekten cokmiyi geliyomu cok duyyorum.onu bn de dentagil kullaniyorum belkinduymssnuzdur icerigi temiz hicbi katki yok
AseLBebek26 Hamza65 eczaneden alabilirsiniz deneyin doktroum dis jelleri çıkmasını geciktiriyor bitkisel de degil deyip tetagil önerdi rahatlatıyor forumda da çok kullanan vardı öneriliyor genelde bir deneyin