babyandmom1 bagırdıgınız da hiçbir şey anlamayacak, sadece korkutacaksınız. Ve zamanla eminin ona yansıyacak bu durum ve büyüdükçe hırçınlaşacak bebeginiz. Bi doktora götürüp sorun, testler yaptırın. Benim oglum 11 aylık ama o dönem ek gıda çok yemezdi, şuan bile yemediği zaman oluyor bende üzülüyorum. Siz çok sinirlisiniz küçücük bebek yahu bagırmayın lütfen