Simayto1 benim kozımda da geniz eti büyümesi var ama doktor acil bir durumu olmadığını söyledi. Ama kreşe başlayınca zaten çok hastalanacak bu sebeple o zmn yine geldiğinizde bakarız durumuna dedi. Ya da gece nefessiz kalıp uykusundan uyanırsa, çok horlarsa yada sürekli hastalanaraı yekrar gelin dedi. Öyle bir durum olmadı. Şimdi kreş zamanını bekliyorum bakalım ne olacak. Ama çocuk doktoru ile de görüştüm o da her çocuğun ki ameliyatlık büyümeyeniliyor dedi. Ameliyatı da zaten basitmiş.