Sucukluyumurta11 Bebegim doğdugundan beri mamayla besleniyor. Şükür ek gıdayla arası çok iyiydi bu zamana kadar. Ama artık mama istemiyor, biberona vuruyor yere atıyor🙁 ne önerirsiniz?
Ezgiarda Sucukluyumurta11 anladim ben iki mama arasina 4 saat koyuyorum arada da ek gida veriyorum ama bir corba kasesi kadar ortalama