Naziferabia Emzirirken grip/nezle olanlar ne kullandınız, nasıl atlattınız hastalığı, bebişinize de bulaştı mı
Edda112 Naziferabia nane limon,bal zencefil gibi bitkisel şeyler kullandım ilaç vermiyor doktorlar. Emzirirken maske taktım her emzirmeden önce ellerimi yıkadım ve öpmedim kafamı bebeğe yaklastirmadim bebeğime bulaşmadı
Defne42 Naziferabia bebeğiniz kaç aylık bende kızımla aynı anda hasta olmuştum biran önce toparlanmak için aferin ve parol aynı zamanda nane limon ıhlamur içtim aferin 3 günü geçmedi ve emzirmeyi 3 saat kestim 1. Yaşındaydık ama sizinki daha küçükse ilaç kullanmanız zor olur
[silindi] Naziferabia taze çekilmiş çörek otu yağı 👌🏻 Ben 1 hafta önce atlattım kızımada bulaşınca beonşit başlangıcı dediler çörek otu ile 2 günde bütün belirtilerim gitti. Vitamin olarakta umla tablet alın. Parol va içmeyin sütten geçiyor mecbur kalınmadıkca içmeyin yani. Bebeğim 4 aylık olacak 1 hafta sonra
Naziferabia Edda112 bebeğim genelde kucağımda olmak istiyor bende başka da öyle aman aman durmaz ona da geçer diye korkuyorum
Aezgi Naziferabia aynı bizim durumunuz bende nezle oldum sürekli kucağımda olmak istiyor alejik bir bünyem var su an burnum tıkalı maske takınca dahada kötü oluyorumm napcam bilmiyorumm onada gecicek diye ödüm kopuyor😣
Naziferabia Aezgi Bende çok korkuyorum ve daha kötü olmaya başlıyorum. Maskeyi uzun süre takınca nefesim daralıyor. Bi acile gitmeyi düşünüyorum en azından Bi serum yersem biraz daha iyi olurum önceden öyle yapmıştım ama bu kadar kötü değildim
Nurozcn Korkutmak istemem ama herkes maske tak dedi dinlemedim süt korur dedim ama malesef iki haftalık bebeğime geçti. Mümkünse sağıp biberonla bile verebilir eşiniz veya başka biri. Solunum yolu enfeksiyonu olduğu için çok dikkatli olmak gerekiyor.
Naziferabia Nurozcn maalesef bebeğim biberonla içemiyor önceden de denedim. Daha kötü olmaya başlıyorum en azından Bi acile gitmeyi düşünüyorum
Naziferabia [silindi] teşekkür ederim canm bunu da deneyeceğim. Zaten zararlı bişe değil 😄 fayda eder inşallah