Brutal-Betty 4 aylık oğlum var Aptamil kullanıyorum ama 2 haftadır aşırı derecede gaz yapmaya başladı gazını çıkaramıyor kabız oldu o yüzden mamasını degistirecez ama ikisi arasında kaldım sizce hangisi
ozlemleyla Brutal-Betty hippi öneririm doğduğundan beri memeyle karışık kullanıyorum bir kere bile ufacık bi sorun yaşamadım
ozlemleyla Brutal-Betty bi de her gün arada birazcık su verin vermiyorsanız benim kızımın çişi sarılaşmıştı bayağı günde 15 cc kadar veriyorum toplamda düzeldi kızım da dört aylık bu arada. Bu aylarda salya da aktığı için susuzluktan kabız olabilir bebeğiniz
Fatmablmt-33 Brutal-Betty ben doğduğunda hipp kullandım ama aşırı derecede gaz yaptı kızıma sma kullanıyorum şuan kiloda aldırıyor gaz sorunu çok az sma iyi bence
Babyluna Brutal-Betty her bebekte her mama farklı etki gösterir ama aptamil genelde çok gaz yapar yapmayan çok az gördüm . Sma bizde kabızlık gaz yaptı hipp iyidi 3 ayın sonunda kabız yaptı . Derken humana denedim fena değil ama similac aldım o güzel kaka yaptırdı baya iyi geldi
Ayazzz18 Ben ilk doğduğunda aptamil kullanmıştım çok gaz yaptı sonra sma kullanmaya başladım bebeğim 7 ayını bitirdi hala kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim 😇
josefsmom Hipp kullanmalısın. Benim bebeğime ilk sma kullandık sonra tavsiye üzerine gaz ve kabızlık için çok iyi bir doktor bulduk kendisi sma yı sindirmesi zor olur dedi hippe geçtik çok rahat ettik