Doğum yapalı 12 ayı geçti regl olamadım daha da olacak gibi gözükmüyorum.Doktora gittim küçük küçük kistler var dedi ama onlar hep vardı polistik over olabilir dedi .Gebelikten önce hep düze regl olurdum . Hormon testi istedi baktım çıkmış normal gözüküyor pazartesi arayacağım yine doktoru sonuçlar İçin benim durumumda olan var mı ? Civan perçemi filan etki eder mi acaba ?