Merhabalar benim bebeğim de o aylarda yaşamıştık doktorumuz isilik demişti,çok kat kat giydirmekten olduğunu çocuğu çok sıkmayın demisti yavrumun vücudunda da biraz vardı ama yüzünde daha çok vardı sürekli yüzünü yıkadım Sebamed şampuan ile yıka demişti doktor öyle de yaptım geçti sonra çok şükür