Kizlar o kadar doluyum ki anlatamam cociklarimim ustune cok tireyen bi anneyim hapsursalar doktora gotururum ama nasil oldu anlamoyorum oglum da hafif bir hırilti basladi sonrasinda yesil balgamli kusmaya basladi hemen doktora goturdum acile randevu ler o kadar doluki ama bilseydim ozele goturdum veya arastirmaya gotururdum hic aklima gelmezdi muayene etti usutmus dedi soguk algonlgi verdi gonderdi hava veriyordim evde hirilstisindan dolayi onu kes gerek yok dedi 10 gun sonra bu hirilti horlama sesi gibi yuksek cilmaya nefes almasini guclendirmeye baslafi tekrar goturdum cigerine inmis dedi antiniyotik verdi gonderdi 2.gun kullandim ama anneler hisseder tuhaf biseyler var seziyorum diger hastalillari gibi degil yemek yerken boguliyordu resmen burnu tamamen tikalo ne yapsam acilmiyordu ve ne versem kusuyordu 3. Kdz goturdum rontgen kan ve bazi tetkikler yapildi sonuc ilerlemis zature dendi 2 gun onve gitmostim halbuki bi sorun gormeyen doktor 2 gun somra ilerlemis zature yle yatus yaptirdi cok morelim bozuk her acile geldogimxe farklk doktor oldugu icin adlarinida bilmiyorum zatureye iyi gelen yeme icme olarak bildiginiz seyler varmi surekli serum hava oksiyen ve antibiyotik aliyor 2 gundur hastanedeyiz neler iyi gelir neyle atlattiniz