[silindi] Kızlar sevi bebe reflu yatağı aldım ebeler 15gün yan yatır demişti onu kullanıyorum beşiğinin içine bile siz nasıl yatırıyorsunuz birşey olacak diye korkuyorum 😔😔
Htc1602 [silindi] bende ikinci aya kadar yan yatırdım bir sağ bir sol ,kafasını kendi hareket ettirmeye başlayınca yan yatiramadim dönüyor çünkü kendi ,yan yatır hep sen ,hem kafa şekli de güzel olur,kusar falaansa da yutmaz
Annelikduygusu [silindi] yan yatır mesela sag tarafına yatirdiysan iki saat sonra sol tarafına çevir hep aynı yönde de yatmasın yazık o donemedigi için uyuşur annesi ve kusma tehlikesi için yan yatırmak çok önemli benim bebegimde reflu yoktu ama gene de aslında her bebek boyle yatirilmali reflu olsun olmasın
Lulemom [silindi] bende sevibebe kullandım. Geceleri bana dönük olsun diye hep sağına yatırdım. Gündüzleri de her uykuda bi sağ bi sol yatırdım. Şuan 4 aylık kafası normal şekilde.
Annelikduygusu Doktorada sorsan aynısını der sana benim annem ilk hastanede yan yatirdigini görünce tebrik etti annem yılların tecrübesi tabi o zman bende anladım yani en doğrusu