Ben Tekirdağ da yaşıyorum burasıda çok rüzgarlı ve soğuk ki ben Antalya liyim. Oğlum Kasım dogimlu, soğuk falan dinlemem hep dışarı çıkarmaya çalışırım. Soğuğa da alışması lazım. 13 aylık şimdi 1. Ayından beridir çıkarırım böyle. Bebek arabasının yağmurluğu varsa, rüzgar için onu takın bence.