İyi akşamlar kızlar ben 1 aydır katı diyetteydim oğlum 4 aylık doktorumuz bu hafta sütü açtı fırınlanmış şekilde kek kurabiye gibi yedim azardan çoğaltarak. Yarın tereyağını açacağım. Doktorum ufak tefek sivilceler olabilir demişti oğlumun çene kısmında çıkıyor sonra sönüyor. bugün hiç sütlü kek yemedim Yine çıkmış düne göre fazla hatta dün bu kadar yoktu. Yesem çıkıyor yemesem çıkıyor ne yapacağım ben bilmiyorum. Basına gelen var mi başa mı döneceğiz yoksa bu şekilde alışacak mı bagırsakları.