Arkadaşlar halam emekli oldu Türkiye den kendisi hollandada emekli kartı gelcek ziraat bankasından ocakta sorum şu kart eve mi gelir banka ya mı gelir ? Bankaya gelicek olursa kartı bize vermezler ev adresine benim adresi verdik karttan iki ay içinde işlem yapmak şartmış kadın boşu boşuna gelmesin diye uğraşıyoruz yardımcı olur musunuz bilginiz varsa