Cankuzumcpy Ya yemin ederim aynısı!!! Aylardır ben napmalıyım, nasıl eğlendirmeliyim, hiç oynatmıyorum çocuğumu, aktivite yapamıyorum diye BOŞUNA tedirginlik yaşamış kendimi yıpratmışım😂 şimdi 4 ay 17 günlük oldu. Bir haftadır falan anlıyo oyuncaklardan, etkinliklerden. hergün ama hergün vicdan azabıyla geçti 4 ayım. Büyüme atağı dedikleri dönemde yani 4. Ayda uykular gerçekten zora giriyor geceli gündüzlü ama çocuktaki değişimi gözlemleyebiliyorsun. Herşeyden anlar oldu yeni yeni bir haftadır. Endişe etme. Anının tadını çıkar. Ben ettim sen etme 😂