1 aylık bebeğimin gaz sorunu var. Biogaia kullanıyoruz ama hiçbir faydası yok. Sürekli gazlı be sadece emziriyorum. Sürekli kabızlığı var ıkınıyor. Doktor fitil verdi onunla yaptırdık daha öncede zeytinyağıyla yaptırdım. Kendi kendine yapamıyor sürekli ıkınıyor huzursuz ve durmuyor. Şimdiden yolun basında yoruldum :( var mı bir çözümü olan?