momyshark1 Kizlar normalde adetime 3 4 gün var. Bugün öğlen önce pembemsi sonra kahvemsi lekelenmem oldu. Adet olucam sandım olmadım daha da günü var. Şuan kesildi. Daha önce böyle birşeyle karşılaşan varmı veya bilgisi olan
Balboncuk momyshark1 benim de bu ay öyle oldu az bi leke gibi geldi bi gün sonra adet oldum adetime 4 5 gün vardı normalde
esrefiMahlukatAnasi momyshark1 merhaba, benim yerleşme kanamam o şekilde olmuştu. Beklenen adet tarihide gebe olduğumu öğrendim. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun ❤️
momyshark1 Balboncuk enfeksiyon felanmi var acaba ilk defa oldu. Öğleden beri bekliyorum regl olamadım
Nltka Ya postun üstte kalsın hemde kendi başıma geleni yazayım . Adetim bitikten üç gün sonra tekrar kan gelmeye başladı baya pembeli kırmızılı . Başına gelen banada yazarsa sevinirim ya . Niyetliydim birde oruç gitti mi emin değilim
momyshark1 Limonlusu adetime henüz 3 4 gün var daha bilemedim. Korunmayida yeni bırakmıştık hemen olmaz diye düşünüyorum. Enfeksiyon felan olmasında☺️
momyshark1 Limonlusu Kac gün sonra test yapmistiniz peki bende hala giden gelen yok sadece arada lekelenme devam ediyor
Limonlusu momyshark1 açıkcası adetime 5 gün kala ilk lekelenmem oldu. 2 gün sonra çalıştığım kurumun sağlık taraması için kan verdim orda öğrenmiştim.