Ben bebeğimi 40 gün önce yaptırdım. Sünnetinden 2 hafta sonra dediğiniz gbi şey olmuştu alt kısımda iltihap gbi zamanla kendılıgınden geçti. Daha yeni olmustu normal dikişlerim yarasıdır dıye dusundum doktora goturmedım. Bir de sadece sarı kantaron yağı kullandım başka bir şey sürmedim