cennetkokulubal Zıkkım olsun aldım Yükselmiyor zararı kurtarsam çıkıcam aylardır yerinde sayıyor 😔pişman oldum
sademinannesi cennetkokulubal bizim 15 binimizi yedi pek umudumuz yoktu eşim bozdurdu sanmıyorum tekrar yükseleceğini 😔
Annelikduygusu Al benden de o kadar nerden aldım doğru pişman oldum valla çıksın paramı kurtarayım bende satacam senim kac lira gitti