Hanımlar herkese iyi akşamlar. Uzun süredir düşündüğüm bir konu. Bebeklerde acil durumlarda nasıl müdahale edebiliriz? Birkaç araştırma yaptım bir de bilgisi olan annelerden paylaşmalarını rica ediyorum. Örneğin bebek yabancı cismi yıtunca ne yapabiliriz? Vb.
Böyleliklw herkese yardımcı olmuş oluruz.