bluem sadece emzirdiğim 6 ay dönem boyunca nerdeyse 10 günde bir yapardı oğlum en az 6-7 günde bir ve bu yüzden çok sıkıntılıydı sürekli sancılıydı doktorlar hiçbir sakınca yok ve çok küçük olduğu için ilaç veremeyiz güvenilir zeytinyağı içir sabah aç karnına ve düzenli olarak bir çay kaşığı dedi 6 ay sürekli içirdim 4-5 günde bir yapıyordu sonra da ek gıdalara kattım hep bağırsakları tembel bizimkinin