Kizim soğuk algınlığı geçirdi. Tabi çok uzun sure oluyor en az 1.5 2 ay kadar oksuruge çevirdi baya fazlaydı yatamıyordu 2 3 gün sürdü evde alternatif bseyler denedim geçti gibi ama öksürük kaldı. Yani ara ara olan gece de aynı şekilde ya da ilk uyandığında falan oluyordu doktorq götürdüm ne boğazlardq ne cigerde bsey cikmadi. Ama hala daha ara ara oksuruyor ogurur gibi oluyor bazen uykusunda dediğim gibi çok nadir