Birnazz 1 numara mama var normalde hep 2 numara kullanıyorum ama bebeğim sekiz aylık kutu bitene kadar 1 numarayı kullansam sorun olur mu acaba
Tugce_hckrkmz37 Birnazz bnm kızım normlde 4 no kullanıyo bigün gece bitmişti kardeşnin 1 no verdim sorun olmadı