7 ayliktan beri kasik reddimiz var biberonu da reddediyodu ama sukur 2 gundur almaya basladi sorunumuz su mucver pankek tarzi elimle verebilcegim seyler yapiyorum mecburen asla yaklastirmiyo bile mama sandalyesine oturunca ayaklanip kalkiyo durmak istemiyo oyalansin diye tencere kapak vs veriyorum ama yok bi sire sonra aliyorum artik yerde oyuncaklarla oyalanirken ufak ufak veriyorum agzina yemegini oyle bitiriyo korkuyorum oyle gezerek yemeye alisirsa diye boyle surec yasayip atlatanlardan farkli tavsiyelere de acigim valla