Yorgunbayan14 nidakn ya ne güzle baba dio yine benm kız 9 aylık+7gunluk sadece atte atte felan dio niye konuşamıyor yaa 🥲🥲
Anonim11 Belosunannesi 😂😂 ya çok güldüm. Ben de amaaan demişim,annem hep öyle severmiş beni,olabiliyor yani😄
Mom54554 Alininannesi40 5 aylıkken mama demişti 😍 6 aylıkken baba . O zamandan beri baba baba baba en çok kullandığı kelime baba 😁
Mihriban36 Benim bebeğim daha dogar dogmaz ilk emzirmeye aldigimda gogsumu acinca kığğğ demisti herkesi şok etmisti😁
Mihriban36 Yorgunbayan14 der annesi der anne kelimesi agirdir onlara mama baba dede gibi laflar kolay geliyor