Merhabalar, 1 aylık oğlum var bir haftadır her emzirme sonrası tazyikli bi şekilde kusuyor, ne yapacağımı şaşırdım ayın 27 sinde kontrole gidicez doktora bu durumu yazdığımda idrar tahlili yapalım dedi ,çok aklıma takıldı neden idrar tahlili istedi ki enfeksiyondan merhaba mı şüphelendi acaba, bir de 4 saatte bir emzir dedi, çok değil mi 4 saat 🙄 ben şuan 2 saatte bir emziriyorum ama zaten 10 dk emiyor fazla emmiyor.