Ozgesapmaz Geçen hafta nezle,grip oldum.Bol bol ellerimi yıkadım,mendilimi sık sık değiştim aynı mendili çok fazla kullanmamaya dikkat ettim.Evin içinde hep maske taktım.Enzirmekten hiç vazgecmedim . C vitamini takviye aldım.Elma sirkesiyle gargara yaptım hatta içtim elma sirkesi.Burun spreyi kullandım.Dr ona izin verdi. Birde parol ictim 4-5 kere (dr izin verdi ona da) birde akşamları sıcak suyla banyo yaptım. Biz böyle atlattık şükür kızıma bulastirmadan (2.5aylik kızım) gecmis olsun size de .