tugcearas bence konuşma anlamında değilde dikkat geriliği oluyor çok televizyon izleyen çocuklarda çevremde görüyorum bebeklikten beri televizyon izlemiş konuşmasında bir sıkıntı yok ama dikkatini bir şeye veremiyorlar,, bir şey söylüyorsun anlamıyorlar, Ama izlemeyen çocuklarda sanki daha zeki oluyorlar sözlerini hemen anlıyorlar benim gözlemim de bu, Bu arada benim oğlum da on aylık doğduğundan beri 6 kez anca izlemiştir televizyon İzletmiyorum inşallah izletmemeye de çalışacağım