252525 6 buçuk aylık bebeğim çok huysuz hiç durmuyo üst dişler hep kabarmış ondan mı huysuzlugu bilmiyorum
Keratovic 252525 canım tetagil diye toz var fiyatı da 30 civarı o iyi geliyor bir de diş ağrısı olduğundan eminsem dolven şurup veriyorum o baya rahatlatıyor bebişi
Babyalina 252525 jeller önerilmiyor içeriğinden dolayı tetagil kullanıyorum sbaha uyanınca akşam yatmadan veriyorum baya rahatlatıyor 4 saat arayla sürebilirsin
Symtpakyldz 252525 Bizim kullanıp memnun kaldığımız 3 ürün var. si yukarda da söylendiği gibi Tetagil en son Hepsiburadadan kutusunu 29 TL ye almıştım içerisinde 36 minik şase var. 2.si Jack N’jill jel ve parmak silikon. Diş fırçası gibi silikonun ucuna jeli döküp kaşıyoruz. Vanilyalı ve en önemlisi tamamen doğal içerikli. Sü 5 yemek kaşığı zeytinyağının içine 5 adet karanfil. Karanfilin tomurcuk kısımlarını elinizle ezip yağa karıştırın sonra saplarınıda dahil edin. 2 gün buzdolabında kalsın. Gün içerisinde 2-3 kez sürün.
Babyalina Damla6117 tetagil eczaneden geçen hafta aldım 50 tl. Trendyolda 35 tl kargoyla yine 46 47 oluyor
Alpbeybi 252525 jeli bilmem de ben Osanit veriyorum çok rahatlatıyor. Tetagil de fena değil ama Osanit baya iyi
Taze1mom 252525 jel kullanmanı tavsiye etmem çok fazla katkı maddesi var tetagil granül kullandım oğluma tavsiye ediyorum