Oglumunannesiyim 38,5lara gelirse Calpol veririm, düşmezse doktora yazarım duruma göre gideriz. Böyle konuştuk. Mesela gece 38e çıktı, üstünü soydum yüzüne eklemlerine ılık uygulama yaptım emzirip yatırdım. Ara ara kontrol ettim ateşini. Calpol vermedim. Sabah pırıl pırıl uyandı hiçbir şeyi yoktu. Koltuk altı ve kulak içi ölçüm yapın, temassız bebeler için güvenli ölçüm yapmıyor.