Mslmee merhaba canım benimde bebişim 35 günlük 15 günden sonra kaka yapması zorlaştı daha dogrusu çok ıkınıyor doktor henüz bağırsakları düzenli calısmadıgı için kaka yapmakta zorlanıyor dedi normalde anne sütü içen bebekler 10 gün yapmayabilir ama yapamamanın huzursuzlugunu yaşıyorsa ıkınma kızarma gibi mesela benimki öyleydi ben çay kaşıgıyla çok az zeytinyağı içirdim yarım saat sonra bezini doldurdu çok iyi geliyor zeytinyağı