Merhaba anneler bebeğim 22 günlük oldu 37+2de doğduğumuz için 2 saatte bir uyandırıp emzirmem söylenmişti ilk zamanlar çok yorucuda olsa o şekilde yaptım fakat şuan hem kilo alımı hem beslenmesi iyi hala kaldırmaya devam edecekmiyim uykudan uyandırmak çok sıkıntı yaratıyor hem ona hem bana