Miniminimini hamileyken tamamda emzirirken bebeğe etki edeceğini sanmıyorum hamileliğimde hiç boyamadım Doğumdan sonra boyattım tabi bebekten uzakta kokusuna maruz kalmasın o zararlı olur bir şey olmadı şükür 1 yaşında şimdi yine hamileyim Doğuma kadar boyatmam sonrasında boyatırım yine