dilekogzcan 8 buçuk aylık oğlum düzgün mama yemiyo sürekli atıyo bazen yiyo bazen yemiyo zorla hep kuscak gibi yapıyo atıyo ağzından yerinde durmuyo kaçıyo hasta bide öksürüyo ondan dolayı mı bilmiyorum napabilirim acaba .s ilacini bile zor içiyo 🙁
dilekogzcan Feyzosunannesi Bende ondandır diye düşünüyorum ama babannesinde çorba yiyo dün bayağı çorba verdi yedi ekmekle bide bende yemedi ekmekte çok vermiyorum çorbalarda kabızlık yapıyo diye
dilekogzcan Feyzosunannesi Kendi sütünü veremedim süt gelmeyince devam sütü vermiyorum onu içiyo başka bişey yemiyo yerse bebe bisküvisi kahvaltı zamannda bide muhallebi yapıyorum yer yer oda başkada yemiyo
dilekogzcan Cinarduygu12 hiç bişey yemiyo püre yaptım çorba yaptım yok yani heo ağladı kaçtı istemedi kuscak gibi yaptı devam sütü verdim sadece yemiyo kayınvalidem görünce de çok zayıf göbeği yok filan diyo kiloda onemlit değilki okadar sağlık önemli anne sütü içmedi bide kilosuda normal çok hareketli boyuna gidiyo saniyoki evde bişey vermiyorum oğlumda bişey yeyince moralim bozuluyo niye yemiyorl diye .s