Ezgikeyy ilk olarak hiç üzülme cnm üzülmek çare değiş ben bunu gördüm 9 ay boyunca 4 kilo aldım doğumdan sonra 15. Gün 16 kilo bermiştim emmiyo diye kendimi paralamaktan başka bişey yapmadım. Çok açlen benimkide almıyo ağlıyo çünkü biberon gibi çok gelsin istiyo ben normalde 90cc veriyorum emzirceğim zaman 60 verip uyutmuyorum hafif aranmaya başlayınca dayıyorum memeyi bide böyle dene bakalım şnşallah tutar cnm ama dediğim gibi hiç üzülme benimde sütüm yok gibi çoğalmasını ümit ediyorum mama ağırlıklı besleniyo. Hiç emmeyen hiç sütü olmayan yada annesiz bebişleri düşün cnm ilk vitaminini almıştır