Merhaba herkese henüz 12 günlük çokkk teceübesiz bir anneyim sütüm çok az olduğu için mama olarak hipp kullanıyoruz en temiz içerikli ve anne sütüne yakın olan hipp miş, ama bebekte gaz yaptığını düşünüyorum tabi bu benim fikrim bugün eczacıya sma COMFORT sordum gazlı bebekler için olduğunu söyledi acaba şimdi mama değiştirsem bebekte sıkıntı yaratır mı bana ne gibi tavsiyeler verebilirsiniz yada bu iki mamayı kullanan memnuniyet yada beğenmediğini söyleyebilecek var mı işin içinden çıkamadım şimdiden çok teşekkür ederim herkese 🌸