Oğlum 3 ay 18 günlük yatarken kendini baya baya kaldırıyor pusetine koyunca da kaldırıyor sırtını yatmak istemiyo yüz üstü koysam kaydırıyo kendini sürüklemeye çalışıyo. Hafif oturur gibi yapınca rahatlıyor. Kontrolümüze 10 gün var çok mu erken azar azar oturması için ?