Bebeğim 15 günlük oldu, şimdiye kadar hep geceleri 2-3 saatte bir uyandırıp emzirdim. Sarılık olmasın diye bol emzir demişti doktorumuz. En son kontrolde artık sarılık riski yok dedi. Yine de gece uyandırmaya devam ediyorum ben, şekeri düşmesin çok uzun süre aç kalmasın diye.
Siz nasıl yapıyorsunuz gece beslenmesini? Uyandırıyor musunuz kendi uyanmazsa? Yoksa uykuyu bölme diyenlerden misiniz?