9 günlük bebegim bugün hastaneden çıktı enfeksiyon sebebiyle şükür düzeldi..baştan beri anne sütü veriyorum azıcık da aptamil mama vermişler hastanede..Sorum şu "kac saate bir emziriyorsunuz,anne sütüne ek olarak mama veriyor musunuz?Uykudan nasıl uyandriiyorsunuz?Bir de mememi çok zor ağzına aliyor ne yapabilirim?başı çok dik degil