Aysenur09 ben kullandim daha cok yeni ama bebegime yaramadi. Kabizlik yapti. 4. Aydan itibaren olani kullanmistim gece mamasi olarak. Bebegim normalde anne sutu almiyor normal mama ile besleniyordu. Bunuda deniyim dedim ama yaramadi bize. Kabiz yapti. Halbuki katida yapmamistim aklima gelmisti kabiz olur diye sulu birakmistim ama yinede yaramadi 🤷