Selamlar, bebeğim yüz üstü yatıyor. Bu sebeple de ayak başparmaklarında kızarıklık ve tırnak batması olmuş maalesef. Çok üzüldüm bugün doktora götürdüm bactroban krem sür dedi. Bu krem antibiyotikli. Bebeğine kullanan oldu mu hiç? Şimdi doktorun dediğini burada niye soruyorsun diyen bilmişler çıkacaktır baştan söyliyim, 5 doktora götürdüm sonuncusu bronşiolit teşhisi koydu diğerleri anlamadı. 6 aydan küçük bebeğe asla kullanılmaması gerektiğini öğrendiğim (profesörden bu bilgiyi öğrendim) zaditen ilacı vermişti ve maalesef iki aylık bebeğime kullandım ilacı. Yani demem o ki doktorları da artık sağlama yapıyorum. Çünkü son zamanlarda çok farklı ve yanlış şeyler söyleyebiliyorlar.
kullanan oldu mu bactroban pomadı bebeğine?