Milena11 Doga0812 iç çekim yaptırdım dış çok zor olur 10 günden sonra yapmıyorlar. 5 günlüktü bizimki
Hvnannesi Doga0812 evet ama iç çekim yaptım Mart ayıydı soğuktu ama çok güzel çekimler oldu biz beş günlükken yaptım
SemraHakan Doga0812 yok kuzum bebek esnekliğini kaybetmiyormuş foroğrafçım söylemişti daha bir esnek resimler çeker illa çarşafa dolaşmasına gerek yok bence ..
1bebek1annee Doga0812 anladım. Bizim için de acaba demişti fotoğrafçımız ama hiç uyanmadı oğlum ve çok güzel bi çekim gerçekleştirdik.