Hanımlar bebeğim sanırım diş çıkardığından ötürü hiç bir şey yemiyor günlerdir ağzına bir lokma almadı sadece anne sütü ile duruyor herkes doyuyordur diyor ama emekliyor çok hareketli olduğu için acaba yetmez mi diye düşünüyorum anne yüreği derler ya işte bu durum beni çok rahatsız ediyor umarım diştendir yoksa çok iştahlı bir bebekti. Önde iki diş çıktı şimdi gene çıkacak sanırım çok huysuz. Böyle iştahsızlığı devam eder mi acaba yaşayan var mı ?