Guzelanne34 Kızlar ya bebeğim 8 aylık ve 3 gündür ateş burun tıkanıklığı ishal mahvolmuş durumdayız . Salgın mı var? Ateşimiz sürekli çıkıyor 39 lara. Varmı bu durumda olan ??
kaymakliekmekkadayifi Guzelanne34 9 ay 22 gunluguz evden disari cikarmadigim cocugumda 2 gundur ishal ve burun tikanikligi ara ara öksürük var
Nisan12 Guzelanne34 Salı gününden beri bizde öksürük burun tıkanıklığı vardı 2 günden beri de ateşi var şükür bugün daha iyi gibi bizde 8 ay 13 günlüğüz 🙏 çok geçmiş olsun umarım tez zmanda iyi olur bebişlermz ama salgın varmış dün doktorumz öyle dedi
YigtnAnnesi Guzelanne34 evet kuzum biz daha yeni atlattık 39 Lara kadar çıktı dikkat et sık sık bak ateşine biz gittik antibiyotik verdi 22 aylık çok kötü olduk çok sonra bize gecti
Oznr6760 Ateş yok ama diğer dediklerin bizde de var benim bebeğim de 8 aylık geçmiş olsun. Sanıyorum genel çocuklar da var.
Guzelanne34 YigtnAnnesi bizde hastaneye gittik ama zinco pedifen falan verdi ama ilaçlar hiç fayda etmiyor gibi
Mom73727 Guzelanne34 kızımın influenza testi pozitif çıktı inatcı ateşle bas etmeye çalışıyoruz 39 altına inmiyor cok kötü durumdayız ilaç kullanıyoruz bir test yaptırın yda dr gidin geçmiş olsun
Guzelanne34 Mom73727 gittik canım ama birinden mikrop almıştır dedi sadece bunu dedi bize anlamadım ya
Mom73727 Guzelanne34 anladım düşmeyen ateş olduğu için doktor test istedi bide Boğazları kuzarmjstı test pozitif çıktı