kenankaan ekgıdaya başladığımız ilk dönemlerde birşey yediremedim doğru düzgün şuan 8ay 8 günlük yeni yeni bir.şeyler yemeye başladı. Ama tadsız tuzsuz şeyleri yemediğini düşünüyorum, lezzeti yerinde olan şeyleri daha istekli yiyor. Ama demir eksikliğinin iştahsızlık yaptığını bilmiyordum bilginiz için teşekkür ederim.