Merhaba anneler. Ek gıdaya başladık yaklaşık 1 ay önce. Oğlum 6 aylık. Şimdiye kadar hep hırslı emen bir bebekti mama verdik doymuyo diye onu da hırslı içti şimdi de ek gıdaya aynısını yapıyor. Bir kaşık bitip diğerini alana kadar ağlıyo. Şişko bir bebek de değil hep normal ya da ortalamanın altında kilosu. Nasıl çözüm bulabilirim ağlamasına