hulyaaa-123 Anladım.Kasik mamamalri oluyo canm biberonla da verebilirsin eger bebeğin biberon kullanamiyosa hafif kivamli tabakta yapip kasiklada yedirebilirsin hem kilo aldiriyo hemde bebekler genelde seviyo.Benim bebegimde pek yemiyodu ilk zamanlar gerci hala öyle ama ilk zamanlar ben hero baby kasik mamasi yapip kasikla yediriyodum seviyodu onu.Hem fiyatida formul sütleri gore cok cok uygun