Kızlar merhaba birşey danışmak istiyorum size 17 aylık kızım var otizimden şüpheleniyorum ama cevremdekilerde gayet normal bir cocuk diyor bazı kelimeleri söylüyor birşey istediği zmn gösteriyor kendince sesler cıkıyor göz kontağı kuruyor cee oyunana tepki veriyor hatta kendide yapıyor ama adıyla seslenince bakmıyor kafasını sallıyor bazen kendi etrafında dönüyor bunlar beni şüphelendiriyor doktora götürecem dediğim zmn eşimle ailem karşı cıkıyor cocukta birşey yok sen kendin kuruyorsun diyorlar sizce süphelenmekte haklımıyım inş anlatabilmişimdir derdimi😔