Gozde_alparslan Merhaba sevgili anneler oğlum 13 ay iki günlük ama hiç bir şekilde birşey isterken işaret parmağı kullanmıyor ya kendisi gidip alıyor yada böyle heyecanlanıyor gülüyor ben anlayıp veriyorum bu aylarda kullanması lazım acaba sıkıntı mı var normal mi
MelekSubasi Gozde_alparslan Alışır canim her çocuğun gelisimi farklıdır cokta zorlama daha 2 gün olmus yapar elbet bir gün.
yavrukussss Gozde_alparslan İki gun cok kisa bir süre surekli aaa bak orda ne varmis diyebilirsiniz yada kitao sflarini acip bak bu kopek diyip onun parmağını siz uzatarak gosterebilirsiniz alisir insAllah ismine bakma goz temasi varmi kelimesi var mi?
Gozde_alparslan MelekSubasi bilmiyorum çok üzülüyorum aklıma farklı seyelr geliyor çok taktım cidden umairm dediğin gibi olur canm
MelekSubasi Gozde_alparslan Olur merak etme oglum 1.5 yasinda gostermeye basladi. Ben basta gotermedim 1 yasini gecti cok zorladim parmaginla göster diye bana iihh falan diyordu bende üzülüyordum. Zamana bırakayım dedim bir baktim parmağını kullanıyor. Ince motor gelisimi destekleyici oyun aktivelet oyna oyle oyle kaslari da gelissin.
Gozde_alparslan yavrukussss göz teması var çok sosyal bir çocuk anne baba nene dedi mama gel git top gol bunlaro da diyor taklit becerisi çok iyi ne yapsak yapıyor çirkin yap desek yapıyor cee ee falan yapıyor daha bir çok taklit ama işaret yok ve aşırı hareketli inatci
yavrukussss Gozde_alparslan MasAllah o zaman korkmayin ama tesvik edin bence iciniz rahat etmezse doktora sorun genede🥰
yavrukussss Gozde_alparslan Her cocuk faekli benimde oglum mesela isaret eder ister ama sadece baba dede anne bunlari soyler kelime olaraj o yuzden tesvik edin cabuk ogrenir insAllah 🥰