Merhabalar hanimlar. Hamilelik ve annelik disinda bir sorunum var. Belki yasayan bilen vardir diye danismak istedim. Dogumdan beri bazi hareketlerimden sonra deprem oluyormus hissi yasiyorum. Sanki vucudum hafif hafif sallaniyor. Hatta gecen gun otoparkta deprem oluyor sanip hizlica evime ciktim korkuyla. Annem ve kizim evdeydi. Sonra baktim evde annem normal. Avize sallanmiyor. Her neyse bunun gibi seyler yasiyorum. Ani kilo kaybi gibi bir durumum yok. Hizli hareketten desem? Ben kendimi bildim bileli tez canliyim ve hizli hallederim her isimi. Tansiyonumu olctum bugun. Benim tansiyonum genelde buyuk 10 kucuk 6 seklindedir. Buyuk 12 ye cikmis. Acaba tansiyon yukselmesi mi? Vertigo desen bulantiyla gelirmis. Nedir onemli bir sey midir? Bilemedim.